dimecres, 7 de novembre del 2012

preparats per la campaÑa ?

Començem amb aquest blog per donar la nostra veu/visió/sentiment/opinió amb ganes i forÇa, així que: la "Ñ" i la "Ç" es veuran les cares!
Blog participatiu: "fes toque" i podràs incloure "material" :-)

Avui a la sortida del metro Arc de Triomf !! CarPPa amb panfletos prEElectoralSS ! NOOOOO tenien el permís de l'ajuntament a la vista (ni a sobre la taula) els hi he demanat veure'l i m'han dit que no me'l volien ensenyar, en tot cas ja li ensenyarien a la policia. Així que he trucat a la policia, al cap de 40' m'ha trucat la poli i m'ha confirmat que tenien el permís. Tota aquella estona m'ha agradat molt la pressió i tensió que els ha fet la meva presència. :-) Pd. hem de crear un blog amb coments d'aquestes eLeccions, o eReccions!! :-))

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada